OC Bondy mění logo a vizuály
Agentura TWDC Prague Petra Sznapky zvítězila v tendru na kreativní agenturu, který vypsalo obchodní centrum Bondy Mladá Boleslav skupiny CPI Property Group. TWDC v průběhu léta dokončila tvorbu nového loga, grafického manuálu, vizuálního stylu a komunikačního konceptu pro období dalších dvou let. Do praxe byly nové logo a vizuály uvedeny v listopadu. Pracoval na nich creative shop Brandfathers, který letos přešel pod křídla TWDC a jenž už s agenturou pracuje pro Olympii Teplice.
Agentura TWDC Prague bude pro Bondy dva roky zajišťovat kompletní kreativní servis, tvorbu komunikačních vizuálů, včetně analytických a poradenských služeb. Agentura pro Bondy vytvořila také nový aspirativní vizuální styl, který by měl líp korespondovat se zacílením obchodního centra.
Zdroj a více zde.
Jak se vám tato změna od výrazné kaligrafie k decentnímu bezpatkovému logotypu líbí?
Komentáře k článku
7. 12. 2017 17:46 Jakub
5. 12. 2017 09:37 Jakub
To staré se mě sice nijak zvlášť nelíbí, ale alespoň bylo výrazně, podle mě tedy spíš krok k horšímu. Tohle je nuda, vč. ukázky aplikace. A to mám jinak rád jednoduché věci.
"Více JAK..." je taková třešnička... :)