Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Nový vizuální styl festivalu Dvořákova Praha

Mezinárodní hudební festival Dvořákova Praha (8. – 22. 9. 2014) vstupuje do své sedmé sezóny s novou vizuální podobou. Nový grafický koncept je dílem Víta Škopa, studenta VŠUP Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace vedeného prof. ak. mal. Rostislavem Vaňkem. Minimalistickému a elegantnímu vizuálu dominuje litera „D“, která je hlavním motivem pro všechny propagační materiály. Jednoduchost a variabilita motivu umožňuje jeho využití v různých formách a stylizacích.

    

Výběrového řízení na vytvoření nové vizuální komunikace se na konci loňského roku účastnily agentury Scholz & Friends, Propaganda Art & Design, Cream, studio Sodomka Design a Ateliér grafického designu a vizuální komunikace VŠUP.

„Všechny agentury a grafiky přizvané do výběrového řízení známe, byla to pro nás sázka na jistotu. Studentům Ateliéru GDVK jsme dali šanci na základě dobré zkušenosti marketingového oddělení investiční skupiny KKCG, která je generálním partnerem festivalu a od loňského roku s VŠUP spolupracuje na dílčích projektech,“ říká Klára Bumbálková, vedoucí komunikace a marketingu festivalu Dvořákova Praha. „Setkání s panem prof. Vaňkem a jeho studenty byla pro nás velmi inspirativní. Stejně jako s agenturami jsme se studenty absolvovali brief, debrief a potřebné konzultace. Vysoká kvalita výstupů, které jsme na závěrečné prezentaci studentů viděli, nás velmi překvapila. Určitě tam byl více jak jeden návrh, který by si zasloužil realizovat,“ dodává Bumbálková.

 

V první fázi kampaně, která právě probíhá a oznamuje zveřejnění programu, se do litery D promítají jména interpretů. Další fáze kampaně, která bude předcházet samotnému festivalu, využije stylizované výřezy z fotografií umělců. Vizuál rovněž podporuje dramaturgii festivalu a barevná písmena D jsou využita v info grafice jako rozlišovací prvek jednotlivých programových řad.

V loňském roce představila Dvořákova Praha neotřelou guerilla kampaň, kterou cílila především na mladší publikum. Kampaň z kreativní dílny agentury VCCP získala ocenění Zlatá pecka 2013.

   

www.dvorakovapraha.cz

 

Jak se vám nová vizuální podoba tradičního hudebního festivalu líbí?


Komentáře k článku

23. 4. 2014 11:58 budlix

červené "D" je klavír/piano z pohledu horního záměrně nebo jsem si jej tam našel? :-)

18. 4. 2014 11:19 Robert Sýkora

Dobrý den vespolek. Logo a CI je čisté, to je hlavní. Ale souhlasil bych s Weinem, kde je Dvořák, potažmo alespoň hudba? Líbí se mi víc řešení iniciálky D od Pentagramu pro Dallas Arboretum.
http://www.pentagram.com/work/#/all/all/newest/2919/

Je tam 2. plán, něco co mile popíše či naznačí, čí že to logo asi je, "vo čom" to je... Ale je to pozitivní výsledek. Zdravím

10. 4. 2014 10:22 dex

To Ch.: jenom debil si může plést snůšku s nůžkami.

8. 4. 2014 13:55 123ex

D, hm jako co? Je to zkratka, nebo tvar? Njn, b je správně, je to Gluteus maximus :)

8. 4. 2014 12:31 hh

7. 4. 2014 17:08 Charlie

Sem chodí strašná snůžka debilů.

7. 4. 2014 14:38 DN

Vybrorny, myslim ze cely vizual dosedl presne tam kam mel.

A web je velika prada.

@wein: Dvorak je schovanej za tim velkym cervenym Dckem.

6. 4. 2014 12:26 lh

nuda

6. 4. 2014 09:28 Swantoviet

Vizuál je sice OldSchool, ale web se faaakt povedl. U mě palec hore. :)

5. 4. 2014 13:25 D.

červené déčko je fajn, ale písmo se mi teda nelíbí a písmo v déčku už vůbec ne. Nečím mi to příjde trochu staromódní.

5. 4. 2014 12:29 Petr Staníček

Jako dobrý asi, neoslní ani neuráží. Akorát furt nechápu, co znamená to i4, co tam všude je.

4. 4. 2014 14:22 wein

jsou někde k vidění návrhy ostatních účastníků?
Předem dík za odkaz.

4. 4. 2014 14:19 wein

Snažím se vidět pozitiva - je to přehledné, je to čisté, je to dle pí. Bumbálkové „sázka na jistotu“, - ale kde je Dvořák?

4. 4. 2014 13:58 gregory

like!




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.