Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

NEWTON Media představuje nové logo

Společnost NEWTON Media mění svou vizuální tvář. „Zabili jsme kolibříka“, uvedla Petra Mašínová, šéfka NEWTON Media. Hlavním impulzem pro rebranding lídra na trhu mediálního monitoringu a analýz je zásadní rozšíření služeb společnosti, s nímž vstupuje do blížícího se dvacátého jubilea své existence. Proměnlivou geometrickou identitu navrhlo studio Dynamo design.


„Výročí, které nás čeká v příštím roce, oslavíme ‚v novém kabátě‘. Ten symbolizuje naše nové logo a vizuální identita z přední české kreativní dílny Dynamo design. To nejpodstatnější je ale nové pojetí naší nabídky klientům,“ říká Petra Mašínová, CEO společnosti.

S prudkým rozvojem digitalizovaných dat a s tím spojenými změnami na trhu a novými potřebami klientů se společnost NEWTON Media rozhodla vedle klasického monitoringu a mediálních analýz nabízet ucelené komplexní služby s přidanou hodnotou. Sem nově spadají doporučení a strategické poradenství a samotná realizace doporučení. Cílem je poskytnout služby pro podporu konkurenceschopnosti klientů. „Náš „nový kabát“ je především symbolem našeho rozhodnutí uchopit změněnou realitu jako příležitost. Vydáváme se novou cestou, na níž nabízíme agregovaná data nejen z médií a komplexní služby šité na míru,“ dodává Petra Mašínová.

Nové logo v sobě odráží všechny tyto změny. Je tvořeno čtyřmi barevnými plochami, které symbolizují hlavní produkty NEWTON Media. Barevné plochy se navzájem překrývají a navazují na sebe, stejně jako jednotlivé produkty. Plochy vždy procházejí středem loga, tj. symbolicky přes klienta, který je v centru dění.

Logo tak vyjadřuje full-servis, šitý na míru. Individuální přístup k jednotlivým klientům a jejich konkrétním potřebám je vyjádřen flexibilitou loga – existuje několik možných variant uspořádání čtyř barevných objektů v logotypu. Všechny tyto varianty jsou si rovny a vycházejí z pravidelné geometrické sítě. Společnost Dynamo design, jež je autorem nové vizuální podoby, vycházela z klíčových slov, která vystihují podstatu služeb a přístupu ke klientům. Nové pojetí loga tak reflektuje osobní přístup, individuální řešení na míru každému klientovi, inovaci, technologie a v neposlední řadě odbornost a profesionalitu firemního týmu.

Zdroj a více zde nebo na www.dynamodesign.cz

Jak se vám nová značka líbí?

 

Pro zajímavost – ukázky obdobných proměnlivých identit:

     

          

Klikněte na obrázek pro zvětšení.


Komentáře k článku

19. 11. 2014 22:21 sowa

Napriklad identita Orquestra nacional od Sagmeistra ma zaklad v tvare budovy, roznych pohladoch na nu. Tato identita mi pripada vyfabulovana, mohli to byt prieniky akychkolvek tvarov. Ak mali nejaku pointu v kolibrikovi, mohli redizajnovat povodne.

12. 11. 2014 15:46 HEHE

Z bláta do hovna?

12. 11. 2014 10:03 Radim Zahraj_Typo&design

Zabili obsah formou...

11. 11. 2014 18:36 Viktor

No jo, vytvoříme jako origami průsvitný plochy, každou z nich nazveme něčím (ať to má důvod, kdyby se někdo ptal) ... směšné

9. 11. 2014 15:17 cuc

humus

7. 11. 2014 13:19 speedy

Je to bohuzel univerzální - mohl by to mít kdokoli. Skoda toho kolibríka, s tím se dalo pracovat i dál (trebas po redesignu). Byl zapamatovatelnym symbolem (coz toto není).

7. 11. 2014 10:53 geek

Vizuálně hezké, ale tohle tu už bylo mnohokrát.

7. 11. 2014 07:49 lucas

Povedené, palec nahoru.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.