Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Mutumutu jede

Od začátku října si Češi mohou nově sjednat životní pojištění u nové firmy Mutumutu. Jde zatím o největší investici studia Creative Dock Martina Pejši, které produkovalo třeba startupy Zonky, HoppyGo či Kupnajisto.cz.

Kampaň na nový produkt začala naostro ve čtvrtek 4. října, její součástí je spot určený pro online, který režíroval Benjamin Tuček, a venkovní nosiče, jako jsou billboardy či rámečky v MHD. Venkovní kampaň se přitom soustředí na Prahu, Brno a Liberec. Kampaň vede Jiří Caudr, který se v Creative Docku stará právě o marketing, a připravil ji kreativní tým Creative Dogs, spadající rovněž pod Creative Dock. Na značce samotné i na kampani spolupracovalo studio Yinachi, supervizi držel Robert Peňažka.

      


Letošní investice do startupu činí 21 milionů Kč, a to včetně výdajů na marketingové kampaně.

Zdroj zde.

Jak se vám název a logo nové pojišťovny líbí?


Komentáře k článku

23. 11. 2018 09:54 davidk

osobně bych k pojišťovně pasoval logo připomínající kondom, protože to je "ojeb" zákazníků...

Každopádně ani mě to nějak moc k pojišťovně nesedí. Spíš tak pro prodejnu elektro, protože první co vidím, tak kabel nebo žárovku.

14. 11. 2018 15:21 Ondřej Musil

Vůbec mi nesedí názvosloví k oboru. Nejbližší asociace se zdravím, kterou zde vidím, je mast na záda nebo dezinfekce potravin. Logo je fajn a hravé, ale dle mého pohledu nepatřičné k pojišťovně, což podporují i vizuály, jinak zdařilé.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.