MASONITE – nové logo tradičního českého výrobce dveří
Nové logo reprezentuje důraz společnosti na funkčnost, odolnost a vzhled dveří s inspirací a znalostí světových trendů v oboru.
Značka Masonite představuje pro zákazníka nejen výběr z více než 1 500 druhů dveří, ale i jistotu kvality pro interiér.
Logo ztělesňuje čisté linie a design dveří s otevřeností ke změnám, které Masonite přináší na stavební trh. Stylizované zelené písmeno M symbolizuje partnerství výrobce a zákazníků, kteří sdílením zkušeností vytváří prostor pro inovace a zlepšování produktů. Zelená barva zdůrazňuje zodpovědný přístup k životnímu prostředí a udržitelnému rozvoji.
Celosvětově bylo logo představeno v lednu na Floridě v USA.
Zdroj a více zde.
Nová značka je podle Fontu jednoznačným posunem k lepšímu. Škoda, že v tiskové zprávě výrobce neuvedl autora (byla by to slušnost). Tak snad se nám přihlásí.
Jak se nové logo líbí vám?