Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

MASONITE – nové logo tradičního českého výrobce dveří

Nové logo reprezentuje důraz společnosti na funkčnost, odolnost a vzhled dveří s inspirací a znalostí světových trendů v oboru.

Značka Masonite představuje pro zákazníka nejen výběr z více než 1 500 druhů dveří, ale i jistotu kvality pro interiér.

Logo ztělesňuje čisté linie a design dveří s otevřeností ke změnám, které Masonite přináší na stavební trh. Stylizované zelené písmeno M symbolizuje partnerství výrobce a zákazníků, kteří sdílením zkušeností vytváří prostor pro inovace a zlepšování produktů. Zelená barva zdůrazňuje zodpovědný přístup k životnímu prostředí a udržitelnému rozvoji.

Celosvětově bylo logo představeno v lednu na Floridě v USA.

Zdroj a více zde.

Nová značka je podle Fontu jednoznačným posunem k lepšímu. Škoda, že v tiskové zprávě výrobce neuvedl autora (byla by to slušnost). Tak snad se nám přihlásí.

Jak se nové logo líbí vám?


Komentáře k článku

3. 5. 2017 13:10 Pastelka

To M je hezčí, čím déle se na něj člověk dívá. U log se mi nelíbí různé registrační značky, ale chápu.

3. 5. 2017 12:36 Diskuter

Wau. Povedené