Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Logo a vizuální styl pro Banku Creditas (a Home Credit)

Po získání bankovní licence vstoupí v lednu 2017 na trh nová bankovní značka – Banka Creditas, dosavadní hráč na poli záložen. Záložna Creditas působí v České republice od roku 1996. Nyní má téměř 20 tisíc členů, objem aktiv dosahuje více než 10 miliard korun. Autorem nové identity je Dynamo design.

„Nová značka bude ve své image zdůrazňovat český původ, tradici, důvěryhodnost a poctivost. Vizuální identitou chce Banka Creditas podtrhnout svou srozumitelnost a konzervativnost.

Logo, které jsme pro novou banku navrhli, pracuje s písmeny B a C, z barevného spektra využívá odstíny modré, jež symbolizují stabilitu a racionalitu. Vstup banky na trh podpoří od začátku ledna také marketingová kampaň, která bude k vidění v televizi, outdooru i na internetu. Cílit bude především na spotřebitele starších 35 let.

Pobočky, jichž by v průběhu roku mělo být otevřeno celkem 16, budou umístěny ve většině krajských měst, včetně Prahy. Na návrhu designu interiérů se podílela společnost Morris design, se kterou jsme už společně pracovali na rebrandingu drogerií Teta.“ uvádí k projektu autoři.

Zdroj www.dynamodesign.cz.

 

Hodnocení redakce:

Výrazný symbol C v B se nám líbí, je to jednoznačně idenfikující značka, i když je použita bez textové části. Oblíbený trend proměnlivé, dynamické značky (proslavený od roku 2009 třeba identitou pro Aol. nebo město Melbourne) je oživující a funguje (byť už se někdy zdá, že, kdo ho dnes nemá, není „in“).

 

*** sem Home Credit

Trochu větší problém (ale nijak dramatický, je to čistá práce, jak jsme u Dynama zvyklí), máme spíše s dalším novým počinem tohoto renomovaného studia – novou značkou pro Home Credit, kde je použit pro změnu velmi oblíbený úsměv (u smajlíků všech typů a podob jsme si totiž mysleli, že už jsou vyčerpáni a nikdo se je neodváží znovu vytáhnout :) ).

Jak se loga líbí vám?


Komentáře k článku

11. 11. 2016 08:59 lh

Uz jsem to tu jednou zminil, nerozumim proc je zde prezentovana temer kazda prace DD. Neresim kvalitu, ale cetnost. Osobne mi drive prace studia prisla pestrejsi, ted je to takove graficky unifikovane, vsechny loga z posledni doby (asi krome florbalu a UH) maji hrozne podobny rukopis, jakoby ani nereflektovali povahu klienta. HC je v pohode, me by stacilo to zvetsene O bez usmevu, BC je pekny piktogram, ale spolu s textem to neladi. Ten text je takovy robustni, nejak se to tam dusi pro nedostatek mista.

8. 11. 2016 00:47 DH

hm...

7. 11. 2016 12:56 jakub

Vzpomněl jsem si na zajímavé logo Jana Zábranského, kde uvnitř B je zároveň C:

https://dribbble.com/shots/480062-BC




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.