Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Lenovo má nové minimalistické logo s proměnlivým pozadím

IT firma Lenovo se snaží vylepšit vnímání své značky „čínského výrobce levných notebooků“, aby reflektovala další segmenty, ve kterých operuje (nástup výroby mobilů atd.) a zároveň podtrhovala inovaci. Jak se jí image podaří vylepšit  novou vizuální identitou?

  

O nové logo se postarala agentura Saatchi & Saatchi New York, která zcela zahodila původní nakloněné písmo. Nové logo má velké začáteční písmeno L, které je doplněno natočeným „e“ (čímž někomu v diskuzích připomíná českou značku Zentiva), symbolizujícím zaměření na internet.

Na Lenovo zapůsobil trend minimalistického flat designu – čisté typografie a pestré barevnosti. Značka snad nebyla měněna od doby svého vzniku (1988).

Předtím působila firma několik let pod značkou Legend. Název pro korporaci na současné Lenovo se zrodil z latinského Legend Novo – „nová legenda“.

Pozadí nového loga s různými barvami a texturami.

 

Novinkou je pestrá barevnost obdélníku na pozadí bílého logotypu, kterou chce Lenovo ve velkém používat především pro produkty zaměřené na koncové uživatele. Pozadí může mít nejen různé barvy, ale může být i z různého materiálu a počítá se také s obrázky, animacemi či videem (viz třeba princip proměnlivé identity značky aol.).

Zdroj a více zde nebo zde.


Komentáře k článku

6. 7. 2015 10:38 E

Nechápu, proč nemohlo zůstat takové jaké bylo, teď je to o ničem. Zbytečná změna.

19. 6. 2015 00:23 změna

Logo, které vůbec nebylo potřeba měnit!

9. 6. 2015 19:51 * Karel *

Zahození doposud používané grafické značky opravdu nechápu...

8. 6. 2015 12:48 jirka

Nuda nuda, šeď šeď. Barvičky to nezachrání

8. 6. 2015 11:26 Petr

Je to uniformní a bezcharakterní logo stejně jako jsou uniformí a bezcharakterní jejich (a podobných firem) produkty. Všechno stejné počítače, smartphony, všechno na jedno brdo. Díky bohu za Apple!!!

8. 6. 2015 11:04 cihla

Bohužel tím, že dosáhli čistoty zmizel absolutně výraz loga. Zmínili jste Zentivu, ale tímto stylem to může být skoro jakýkoliv obchod nebo firma, která se o modernizaci pokusila. Za mě logo z roku 1988 je bohužel lepší a toto je pro firmu krok zpět. Je to jako by se apple rozhodl místo nakousnutého jablka použít celé, protože je to větší minimalismus :)

8. 6. 2015 08:55 wgx

oničem..

6. 6. 2015 11:17 dj bobo

šíleně bezpohlavní. tak moc se asi snažili nikoho neurazit, až nikoho nezaujali...

5. 6. 2015 14:54 HEHE

Asi je třeba všechna loga redesignovat na uniformní nápisy.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.