Lenovo má nové minimalistické logo s proměnlivým pozadím
IT firma Lenovo se snaží vylepšit vnímání své značky „čínského výrobce levných notebooků“, aby reflektovala další segmenty, ve kterých operuje (nástup výroby mobilů atd.) a zároveň podtrhovala inovaci. Jak se jí image podaří vylepšit novou vizuální identitou?
O nové logo se postarala agentura Saatchi & Saatchi New York, která zcela zahodila původní nakloněné písmo. Nové logo má velké začáteční písmeno L, které je doplněno natočeným „e“ (čímž někomu v diskuzích připomíná českou značku Zentiva), symbolizujícím zaměření na internet.
Na Lenovo zapůsobil trend minimalistického flat designu – čisté typografie a pestré barevnosti. Značka snad nebyla měněna od doby svého vzniku (1988).
Předtím působila firma několik let pod značkou Legend. Název pro korporaci na současné Lenovo se zrodil z latinského Legend Novo – „nová legenda“.
Pozadí nového loga s různými barvami a texturami.
Novinkou je pestrá barevnost obdélníku na pozadí bílého logotypu, kterou chce Lenovo ve velkém používat především pro produkty zaměřené na koncové uživatele. Pozadí může mít nejen různé barvy, ale může být i z různého materiálu a počítá se také s obrázky, animacemi či videem (viz třeba princip proměnlivé identity značky aol.).