Kotva s novou tváří
Obchodní dům Kotva prochází významnou transformací. Po nedávné rozsáhlé rekonstrukci nyní došlo na razantní změnu loga a s ní souvisejícího směru prezentování jedinečného obchodního domu, ve kterém zákazníci naleznou unikátní luxusní značky. „Chceme zaujmout, odlišit se od ostatních nákupních zón v Praze a být vnímáni jako moderní a příjemné místo k nakupování,“ uvádí Jaroslav Petrů, generální ředitel společnosti Markland Kotva, jež obchodní dům vlastní.
V prvé řadě prošlo proměnou logo. Původní zelené vystřídalo zlaté logo složené z hexagonálních útvarů, které jsou pro samotnou budovu Kotvy typické. „OD Kotva má úžasný příběh a historii. Její budova je naprosto jedinečná svou architekturou z konce 60. let. Logo tedy spojuje moderní vzhled s odkazem na kořeny značky,“ poukazuje Petrů na využití geometrických prvků.
Logo se v minulosti měnilo jen minimálně. Stejně tak slogan Kotva je tu pro Vás, který pro Kotvu vymyslel Ondřej Neff, byl používán od roku 1975 až do nynější změny, kdy jej nahradil slogan Jiná, než ji znáte. Nový vizuální styl vzešel ze spolupráceBiddle Agency a kreativního studia Surface.
S logem přišel také nový jednotný vizuální styl a podzimní kampaň. Ta poukazuje na vše, co OD Kotva nabízí – od luxusních oděvů, přes exkluzivní doplňky a boty, parfumerii, špičkové fitness až po vynikající restaurace, kavárny a obchody s gurmánskými potravinami. Prezentuje tak Kotvu jako klidnou oázu, kde máte možnost strávit příjemné chvíle a nakoupit vše pod jednou střechou v pohodě a přátelské atmosféře.
Současně byly spuštěny nové webové stránky, na kterých lze přehledně najít vše o Kotvě – od kontaktů, přes novinky až po informace o obchodech, značkách a produktech.
OD Kotva se neproměňuje jen zvenčí. Uvnitř přibudou nové obchody a služby. „Zákazníci se mimo jiné mohou brzy těšit na trendy bar, vegetariánskou restauraci, wellness studio, kryo komoru, které dokonale doplní obchody s módou,“ uvedl Petrů.
Zdroj a více zde.
Ukázka starších značek Kotvy od dob socialismu, kdy byla nejznámějším a nejvyhledávanějším obchodním domem v Československu.
V roce 2006 se naše studio Kafka Design zúčastnilo tendru na novou tvář. Tenkrát se ale klient nakonec rozhodl raději nic zásadněji neměnit. Mezi návrhy byly také vzory z hexagonů. :-) Naším favoritem byl symbol kotvy z teček (tehdy velmi „IN“), protože nám přišlo smysluplnější vizualizovat název, než to, jak vypadá budova z letadla.
V roce 2011 připravila agentura Comtech pro Kotvu maskota. Dvouocasý lev ztvárněný v padnoucím tmavém obleku měl doprovázet známé logo obchodního domu Kotva, společně se sloganem Tradiční český obchodní dům.
Jak se vám nová tvář Kotvy líbí?
Komentáře k článku
11. 12. 2013 15:29 Robert
28. 11. 2013 03:36 expert
25. 11. 2013 11:39 Matlafous
a different kind of s (a pak tma, černo a rám)
Vlevo némlich to samý.
Bože.
21. 11. 2013 02:05 HEHE
19. 11. 2013 16:09 lh
19. 11. 2013 13:58 David
19. 11. 2013 11:34 Abu
19. 11. 2013 10:36 David
17. 11. 2013 22:55 vitezslavstrobl.com
17. 11. 2013 20:46 abu
17. 11. 2013 18:27 Matlafous
17. 11. 2013 14:27 slow
Když ani nevíte jak se píšou uvozovky nebo pomlčka.
Než začnete kritizovat tímto slovníkem (odporné, buranské, bída, děs, humus…), tak se naučte aspoň pár základních věcí, vy „odborníci“.
Takže, české uvozovky: „ “ (Alt 0132 / 0147)
pomlčka n-dash: – (Alt 0150)
pomlčka m-dash: — (Alt 0151)
výpustka: … (Alt 0133)
17. 11. 2013 12:07 vitezslavstrobl.com
16. 11. 2013 15:10 Tomáš
16. 11. 2013 10:28 Matlafous
2 Font: I když se Vám návrh v soutěži nepovedl, tak pane Kafko oceňuji, že jdete s kůží "na trh". Díky za to. A ať se diskutéři klidně –.