Komárkova KKCG má nové logo
Nový logotyp je dílem Martina Blunta, který už pro skupinu redesignoval značku Sazky a Moravských naftových dolů.
Aplikace logotypu v praxi bude pracovat i se stíny.
Skupina KKCG Karla Komárka mění vizuální styl a představila nové logo. Jeho autorem je britský designér Martin Blunt, ze studia Sheerman Blunt. Blunt už pro KKCG dělal nové logo Sazky a Moravských naftových dolů. Na českém trhu je rovněž autorem značek Gambrinus Extraliga, Zlatopramen, Becherovka či třeba těch z portfolia Opavia.
Rebranding KKCG proběhne postupně ode dneška do 31. prosince na všech nemovitostech, prvcích korporátní komunikace a nové logo se do budoucna bude objevovat i na materiálech všech společností ze skupiny. Celá operace má podle zástupců firmy vyjít na řádově miliony korun, včetně odměny tvůrci (který prý pracoval spíš za tuzemské ceny než za londýnské).
Jak skupina popisuje novou značku?
„Logotyp KKCG symbolizuje iniciály Karla Komárka a způsob podnikání společnosti. Písmena C a G jsou součástí oválného znaku, ve kterém je umístěno písmeno K. Dohromady tak tvoří komplexní a jednotný znak. Dalším výrazným prvkem loga je černá barva. Ta reflektuje důvěryhodnost a zodpovědnost, dvě ze čtyř zásadních hodnot celé skupiny. Další dvě, stabilitu a respekt, vyjadřuje výrazný styl písma. Samotný nápis KKCG hraje v celém logu důležitou roli. Vytváří seriózní, profesionální a stabilní obraz skupiny. Idea společnosti KKCG je také přímo vyjádřená v podtitulku Vision Beyond the Obvious. Psací písmo evokuje ručně psaný podpis a připomíná zodpovědnost a osobní přístup jednotlivců, ale i celé skupiny. Dominující oválný tvar také znázorňuje zemi, přírodní zdroje a ukazuje jasnou a dlouhodobou vizi skupiny. Stínování a 3D efekt logu dodává pocit tajemna a ideu odhalení něčeho nového,“ uvedl autor loga Martin Blunt.
Zdroj a více zde.
Jak novou značku hodnotíte ve srovnání s dosavadním logem? Nevadí vám třeba ten často užívaný 3D button?
Komentáře k článku
8. 12. 2014 14:32 Jakub
19. 11. 2014 15:54 Kaufland
19. 11. 2014 14:15 wgx
18. 11. 2014 08:13 cuc
17. 11. 2014 11:55 Abu
12. 11. 2014 15:44 HEHE
11. 11. 2014 15:36 Matlafous
PS: Typo nazi nejsou cool.
11. 11. 2014 15:19 Radim Zahraj_Typo&design
11. 11. 2014 13:04 Michal
11. 11. 2014 11:53 Radim Zahraj_Typo&design
11. 11. 2014 10:52 Petr
11. 11. 2014 10:17 slow
a Honza, zdá se o typografii ví také „ho.no“
„“ …
11. 11. 2014 08:55 Michal
11. 11. 2014 08:35 Honza
Úplné hovno je fakt nečekaně výrazně hnědé a když přistane do mísy, tak představuje komplexní stabilitu. Nápis hovno hraje důležitou roli a vytváří seriózní obraz. To, že se z hovna kouří dodává pocit tajemna a odhaluje úplně nový, osobní a zodpovědný přístup jednotlivce.