Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Kalašnikov s novou identitou

Výrobce známého samopalu AK-47, ruská zbrojní firma Kalašnikov, mění identitu. Kromě značky mateřské firmy propaguje tři dceřiné značky (Kalašnikov, Baikal, vyrábějící lovecké pušky, a Izmash – značku sportovních zbraní, např. pro biatlon)…

 

Samotné logo Kalašnikova je vcelku vtipné – v písmenu K je stylizace typického prohnutého zásobníku samopalu.

Značka celého koncernu nám připomněla nedávno prezentované logo KKCG, černo-červená barevnost vychází z vlajky Udmurtie, kde má firma továrny.

Zdroj a více zde.

 

          

Trochu zarážející je nový slogan výrobce těchto nechvalně známých samopalů (v Africe s nimi cvičí zabíjet i malé děti, řada teroristických organizací je má dokonce v logu), který cynicky zní: „Chráníme mír“.

O samopalu AK-74 více zde.

 


Komentáře k článku

15. 12. 2014 19:27 Swantoviet

U mě super brand. Bylo těžký se popasovat se zadaním, tak aby "tam" bylo ákáčko a přitom, aby logo neasociovalo R.A.F., Angalu nebo 100+1 militantních skupin "náboženství míru".

15. 12. 2014 19:12 Dominik

Naozaj :D čistý Kaufland classik

13. 12. 2014 20:28 matej

redesign brand Kauflandu.. he

10. 12. 2014 11:02 Font

No jo, pane Rýpale, je to Mishmash :-)

9. 12. 2014 20:53 Rýpal Záhonek

Milý Fonte, Izmash nebo Izhmash?

9. 12. 2014 14:25 Font

Máte pravdu Karle. Musíme se přiznat, že i my v redakci běžně používáme kalašnikovy (hlavně na kritiky našeho blogu a na neplatiče).
Ovšem pouze v edici Hello Kitty – každý zastřelený při poheldu na růžový samopal umírá s roztomilým úsměvem na rtech.

Viz zde: http://flagg.deratrius.com/public/data/images/172.jpg

nebo zde: http://www.glamguns.com/hk47.html

9. 12. 2014 12:25 Karel

1) Chránit mír zbraní není cynismus, ale generacemi potvrzená nutnost.
2) Můžete tady tvrdit ostatně, co chcete, ale uživatelé kalašnikovů se o nich vyjadřují velmi pochvalně. Který z chvalně známých samopalů byste si vybrali vy v redakci?




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.