Kalašnikov s novou identitou
Výrobce známého samopalu AK-47, ruská zbrojní firma Kalašnikov, mění identitu. Kromě značky mateřské firmy propaguje tři dceřiné značky (Kalašnikov, Baikal, vyrábějící lovecké pušky, a Izmash – značku sportovních zbraní, např. pro biatlon)…
Samotné logo Kalašnikova je vcelku vtipné – v písmenu K je stylizace typického prohnutého zásobníku samopalu.
Značka celého koncernu nám připomněla nedávno prezentované logo KKCG, černo-červená barevnost vychází z vlajky Udmurtie, kde má firma továrny.
Zdroj a více zde.
Trochu zarážející je nový slogan výrobce těchto nechvalně známých samopalů (v Africe s nimi cvičí zabíjet i malé děti, řada teroristických organizací je má dokonce v logu), který cynicky zní: „Chráníme mír“.
O samopalu AK-74 více zde.
Komentáře k článku
15. 12. 2014 19:27 Swantoviet
15. 12. 2014 19:12 Dominik
13. 12. 2014 20:28 matej
10. 12. 2014 11:02 Font
9. 12. 2014 20:53 Rýpal Záhonek
9. 12. 2014 14:25 Font
Ovšem pouze v edici Hello Kitty – každý zastřelený při poheldu na růžový samopal umírá s roztomilým úsměvem na rtech.
Viz zde: http://flagg.deratrius.com/public/data/images/172.jpg
nebo zde: http://www.glamguns.com/hk47.html
9. 12. 2014 12:25 Karel
2) Můžete tady tvrdit ostatně, co chcete, ale uživatelé kalašnikovů se o nich vyjadřují velmi pochvalně. Který z chvalně známých samopalů byste si vybrali vy v redakci?