Juventus pobouřil fanoušky novým logem
„Děláte si legraci? To snad nemyslíte vážně!“ Takové reakce vedení italského Juventusu na nové klubové logo nejspíš nečekali. Na moderní verze symbolu „Staré dámy“, které budou dvaatřicetinásobní vítězové Serie A nosit na dresu, si fanoušci budou asi dlouho zvykat.
Vývoj loga Juventus od roku 1960
„Zamiloval jsem se do něj. Líbilo se mi už od samého začátku. Doufám, že stejný názor budou mít i ostatní,“ uvedl Pavel Nedvěd, bývalý hráč a viceprezident turínského klubu. Na luxusní show v Miláně, kam se dostavily i významné klubové legendy, vypadalo ještě vše parádně. Pak se ale nové logo dostalo k fanouškům. A na sociálních sítích začalo peklo.
Zapomeňte na tradičního býka či vejcovité „zebří“ logo. Novinka je minimalistická, čistá a moderní, bez akcentu na historii.
„Patříme a směřujeme do budoucnosti. Nové logo je symbolem života v Juventusu,“ stojí si za svým prezident klubu Andrea Agnolli.
Autorem loga a vizuální identity je milánská pobočka známé agentury Interbrand.
Explikace nového loga
Písmo Juventus Fans
Od pondělního večera najdete logo všude. Na klubových stránkách, Facebooku i dalších sociálních sítích. Není to vtip, ale realita. „Budeme klub podporovat i bez našeho krásného loga. Ale je to škoda. To předchozí bylo prostě perfektní,“ litují fanoušci. Jiní jsou ale mnohem ostřejší. „Kde je náš milovaný býk? Chceme zpátky staré logo!“ přisadil si příznivec Staré dámy. „Nejsem si jistý, kdo je menší idiot. Ten, kdo tohle vytvářel, nebo klub, který zaplatil takový nenápaditý a nevýrazný odpad?“ uvedl další fanoušek.
Pochvalu byste hledali opravdu těžko. Naopak ironickými návrhy se to v komentářích jen hemžilo. Podívejte se, jak se fanoušci vyřádili.
Zdroj a více zde.
Více ukázek aplikací a informací zde.
Jak se vám nové logo Juventusu líbí?
Podle nás jde o krásný jednoduchý znak spojující písmeno J a tvar štítu, logo se tak nyní výrazně odlišuje od znaků dalších italských týmů Série A.
Komentáře k článku
24. 1. 2017 12:13 robot
24. 1. 2017 12:01 Pavel
24. 1. 2017 11:59 Pavel
24. 1. 2017 11:55 robot
Jen se to nesmi s tim prihlizenim moc prehanet, musi to preci mit nejake meze co je hodnotny nazor a co uz kecani do profese. A ne jen tupe poslouchat co "hlas lidu" zrovna chce. Podle me se k puvodni "tradici" s brandingem nevrati, spis se treba probudi nejake jine kluby a zjistit ze je to vlastne zmena k dobremu. :)
24. 1. 2017 11:43 Honza
Z pohledu grafika se mi nový firemní styl líbí a líbí se mi i odvaha vedení klubu. Ale souhlasím s Hokičen, že se po čase vrátí k tradičnějšímu pojetí, se kterým se fanoušci lépe identifikují.
24. 1. 2017 11:05 robot
23. 1. 2017 22:24 wow
23. 1. 2017 18:04 Pala
23. 1. 2017 14:05 Cada
23. 1. 2017 13:51 wgx
21. 1. 2017 13:05 lh
20. 1. 2017 12:15 jirka daniel
20. 1. 2017 10:20 geek
19. 1. 2017 18:49 Juve
a u fotbalu ojedinělý počin, jaký posun od historické ukecanosti!
tak má vypadat jasně rozpoznatelné logo klubu včetně písma,
je vidět, že když si majitel nechá poradit, tak to jde,
Nedvěd mile překvapil, že se mu to líbí
bohužel fanoušky si nikdo nevybírá
19. 1. 2017 18:16 Black Poncho
19. 1. 2017 17:30 hokič
To sport, tam je vše o emocích. Kolik večerů jsme u nás v Litvínově proseděli a vzpomínali na zlaté (ehm... stříbrné) časy, jmenovali hráče, zážitky. Klub, to jsme my. Stáli jsme tam, fandili, byli u toho. A do tohodle Juve zgusta říznul. Přičemž třeba ve srovnání s tím hokejem je fotbal ještě echt konzervativní odvětví.
A tohle bude alfa a omega osudu loga. Po prvním šoku musím říct, že se mi to moc líbí. A zřejmě lepší vzít to od podlahy, než se snažit do nekonečna zjednodušovat tradici, jako třeba naposledy předvedlo Atlético Madrid. Ale to mluvím čistě o estetickém dojmu.
Jinak ale vsázím spíše na to, že přijde den, kdy se klub vrátí v čase zpět.