JAMU vybrala konečně novou tvář
Janáčkova akademie múzických umění (JAMU) jako další z brněnských vysokých škol přišla před koncem roku s novým logem a vizuálním stylem. Masarykova univerzita nedávno představila vizuál odkazující k úsporné estetice funkcionalismu. JAMU, která má dvě fakulty, si pohrává se zdvojením všech liter ve čtyřpísmenné zkratce.
Na nové tváři značky pracovala akademie se studiem NMDS. Výsledek podle prorektora Richarda Fajnora vychází ze zaměření školy na dvě oblasti, tedy dramatickou a hudební, zároveň zohledňuje silnou autonomii obou fakult.
Nový vizuální styl JAMU, který zároveň završuje celoroční oslavy 70 let existence školy, navíc umožňuje doplnit logo ve vhodném kontextu hravým prvkem – polibkem múzy.
„Jde o múzickou instituci pojmenovanou po Janáčkovi, přijali jsme tedy nepovinný doprovodný prvek, který celou koncepci odlehčuje, činí ji hravou,“ uvedl Martin Kermes, jeden z kreativních ředitelů studia NMDS.
Ukázka z grafického manuálu: jamu_brand-manual_logo.pdf
Zdroj a více zde.
Dosavadní logo.
O zrušení soutěže před půl rokem jsme psali zde.
Jak se vám logo líbí?
Komentáře k článku
29. 12. 2017 15:42 pala
22. 12. 2017 00:35 Radim Zahraj_Typoadesign.cz
20. 12. 2017 19:44 Ivan
20. 12. 2017 15:20 Milan
20. 12. 2017 08:58 jirka
20. 12. 2017 07:37 Ondřej Musil
19. 12. 2017 10:31 David Lobpreis
Techonolgie portálu je připravena tak, aby fungoval nezávisle na aplikaci grafického stylu (který se samozřejmě může časem vyvíjet).
19. 12. 2017 01:26 Vera Maresova
18. 12. 2017 17:08 Jakub Podešva
18. 12. 2017 14:05 Jan Vybíral
"Nabídka nesplňuje požadavek na vazbu na Leoše Janáčka."
Tady ji tedy také marně hledám...