Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Izrael – země kreativity

Izrael představil novou turistickou (destinační) značku a vizuální styl. Jde vlastně o proměnlivou identitu, kdy značka může mít množství různých variabilních podob.

Autorem nové vizuální podoby je agentura Open.


Podobných konceptů jsme od dob proměnlivé značky města Melbourne viděli mnoho.
Jak se vám toto veselé a pestré typografické řešení líbí?

Dosavadní podoby značek užívaných ministerstvem turistiky státu Izrael.


Zdroj a více zde.


Komentáře k článku

3. 1. 2015 11:51 Martin Reindl

To musíte číst pozorněji. Napsal jsem...může se jevit....ne, že takový je. Šedivě ve smyslu, že spousta lidí by po zprávách do Izraele jet nechtěla, přestože jde o velmi zajímavou a barevnou zemi. Takže... v roce 2015 číst a číst pečlivě.

28. 12. 2014 21:28 Karel Novák

Martine Reindle, mohl byste, prosím, vysvětlit, jak konflikt působí šedivě? Drama, které Izrael prožívá od svého založení, je všechno možné, ale šedivé ne. Krev, čerstvá krev snad šedivá být nemůže. Martine, vy filuto, vy žertujete, že.

28. 12. 2014 12:36 Martin Reindl

Mě to k Izraeli sedí. Trochu více barevné, mnohoznačné jako tato země, hůře uchopitelné, jako tato země a s pochopitelnou snahou na sebe upozornit. Izrael se ze zpráv může jevit díky konfliktům šedivě. Barevnost by to snad měla vyvrátit.

23. 12. 2014 14:19 Radim Zahraj_Typo&design

No moooc povedene, vizualy silnejsi nez logo, na druhe strane snadno zamenitelne, proste postupem casu zbydou jen ty barevne fleky a vrati se tato vlna zpet k jednoduchosti....




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.