Halla změnila tvář
Ve Frankfurtu nad Mohanem proběhl další ročník největšího světového veletrhu osvětlení a technologií budov Light + Building. Svá svítidla a novou vizuální identitu na něm představil i tuzemský výrobce osvětlení, společnost Halla, která loni slavila své 25. výročí na trhu. Letos se poprvé prezentovala v prestižní hale č. 3, a to v originálním stánku od Jakuba Fišera ze studia AFARCH.
Studio Heyduk, Musil & Strnad zpracovalo dosavadní logo a vizuální styl. Psali jsme o tom mj. i ve Fontu 152, který byl na svítidla zaměřený. Více ukázek zde.
Zdroj www.asb-portal.cz.
Autora nové identity bohužel výrobce nezveřejnil. Přihlásí se nám?
A jak se vám nová značka líbí? Je to podle vás smysluplný posun k lepšímu?
Komentáře k článku
10. 5. 2018 12:11 Font
“Cílem rebrandingu bylo ukázat, že je společnost Halla vizionářská a sebevědomá. Dříve působila značka možná až příliš technicistně, nepřístupně a zastarale. To jsme chtěli změnit. Nové logo více vystihuje vize společnosti a odráží její minimalistický přístup a design svítidel. Zároveň bylo záměrem značku polidštit, čehož jsme docílili mimo jiné odstoupením od používání kapitálek, které Halla využívala nejen v názvu společnosti, ale také u názvu produktů. Dalším významným krokem bylo odlehčení textů – dodali jsme jim srozumitelnější jazyk a čtivější podobu,” dodává Ondřej Jelínek (www.ojelinek.com), autor nové strategie a rebrandingu. Inovovaná vizuální identita, která nahradila původní verzi od HMS design, byla vytvořena ve spolupráci s Markem Suchánkem ze studia Creative Nights.