Čeští květináři mají novou marketingovou značku
Tuzemští květináři mají novou marketingovou značku, kterou začali označovat své výpěstky. Jedná se o obdobu potravinářské Klasy či značky Regionální potraviny.
Květiny vypěstované českými pěstiteli v České republice mohou zákazníci nově identifikovat podle loga s označením Česká květina. Uvedl to předseda Svazu květinářů a floristů Jiří Horák. Logo zatím používá osm pěstitelských firem, zhruba stejné množství o něj má zažádáno.
Květináři podle Horáka pochopili, že bez pořádné propagace, bez značky, bez toho, aby se nějak prezentovali, to nemůže být. Květináři v minulosti jednali s ministerstvem zemědělství o tom, že by i jejich výpěstky mohly využívat značku Klasa udělovanou již roky kvalitním potravinářským produktům. Jednání však skončila nezdarem. Vytvořili a začali používat vlastní označení.
Českou květinou může být označen kvalitní český výpěstek, který většinu vegetační doby byl pěstován na území České republiky českými květináři, podotkl Horák s tím, že značku zatím užívají pouze členové svazu. Z jejich prostředků je projekt financován.
Více a zdroj zde.
Značka navazuje na logo Svazu květinářů a floristů.
Pro srovnání - zde jsme psali o jiných značkách kvality, jako je Klasa.
Bude zajímavé, zda bude mít každý obor v České republice své logo… Možná bychom mohli vytvořit značku „české logo“ a tou označovat všechna loga vyrobená v České republice. :-)
Jak se vám značka líbí?
Komentáře k článku
3. 5. 2014 13:41 wein
29. 4. 2014 12:11 DN
A ja osobne radeji koupim ceskou kvetinu nez tu africkou. Pokud me to logo pomuze identifikovat jestli se jedna o ceskou kvetinu jsem jenom pro. (Neresim ted estetickou podobu loga ale principialni vyznam)
28. 4. 2014 17:27 vera maresova / vgrafik.cz
27. 4. 2014 10:48 hieronymus
26. 4. 2014 16:09 Honza
26. 4. 2014 07:48 JN
25. 4. 2014 15:51 wein
Není dneska už zase apríl?