Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

ČAP a ČKP změnily logo

Česká asociace pojišťoven (ČAP) a Česká kancelář pojistitelů (ČKP) představují svá nová loga, která jsou nedílnou součástí nového a společného vizuálního stylu reflektujícího sjednocené řízení obou profesních organizací.

Nová loga s jasnou symbolikou představují další krok ve vývoji image obou společností a potvrzují existující synergii a společnou strategii. Každé z log nese specifický a jednoduchý grafický prvek, ze kterého je patrné poslání organizace a předmět její činnosti.

Logo ČAP díky svému symbolu otevřeného deštníku evokuje jistotu, ochranu před nepřízní okolního prostředí a záštitu, zatímco silnice, která je naznačena v logu ČKP, představuje spojení s problematikou pojištění vozidel a pomoc i motoristům.

Jednotný design všech podkladů a materiálů odráží moderní komunikační a grafické trendy.

Změna se dotkne i webových stránek, které v blízké budoucnosti rovněž projdou svojí významnou obměnou, jež se mimo jiné projeví i ve snadnější orientaci a rychlejší dostupnosti informací a v celkovém uživatelském komfortu.

Autorem nové korporátní identity skupiny je Studio Grafite, s.r.o. 

Video k novému stylu je možné shlédnout zde.

Zdroj www.cap.cz.

 

 

Předchozí podoby log.

Jak se vám obrácený deštník a pneumatika líbí?


Komentáře k článku

30. 11. 2016 14:03 Iva Pelc

Takové příjemné retro :)

30. 11. 2016 07:09 -a.

Bože, proč se českému lidu nikdy nic nelíbí? Je to lepší než to bylo, ale dokonalost ani neexistuje. Ocenil tady někdo vůbec fakt, že se to rozhodli změnit a spojit? Ne? Nashledanou.

25. 11. 2016 12:46 ALA

Slušná práce, celkový vizuál má hlavu a patu. Jen ty dotahy u písma těch dodatků... aúúú.

21. 11. 2016 18:37 Petr

Meli ta loga udelat radeji ve stylu, ve kterem je to video.

21. 11. 2016 13:13 geek

obraceny destnik, aby do nej naprselo. aha, tak jo.

20. 11. 2016 09:47 Swantoviet

1. BRAND - Kachní noha, ploutve potápěče, prodejna ŽABKA.
2. BRAND - Nechtěný plod nedovoleného sexu mezi ČD a Českou poštou.

Brrrrrrrrrr..... :-D

19. 11. 2016 18:37 josef čevora

deštník a silnice .-)
Nová loga s jasnou symbolikou představují další krok ve vývoji image obou společností...okousané jablko / rybí ploutev / kohoutí kokrhel a žblunknutí do vody. Markeťácký slinty reflektují posrání organizace.

18. 11. 2016 17:37 Jakub

To je spíše ploutev, než deštník ne? :) Organizaci neznám, tak jsme očekával nějakou rybářskou společnost...

18. 11. 2016 13:43 Dan





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.