ČAP a ČKP změnily logo
Česká asociace pojišťoven (ČAP) a Česká kancelář pojistitelů (ČKP) představují svá nová loga, která jsou nedílnou součástí nového a společného vizuálního stylu reflektujícího sjednocené řízení obou profesních organizací.
Nová loga s jasnou symbolikou představují další krok ve vývoji image obou společností a potvrzují existující synergii a společnou strategii. Každé z log nese specifický a jednoduchý grafický prvek, ze kterého je patrné poslání organizace a předmět její činnosti.
Logo ČAP díky svému symbolu otevřeného deštníku evokuje jistotu, ochranu před nepřízní okolního prostředí a záštitu, zatímco silnice, která je naznačena v logu ČKP, představuje spojení s problematikou pojištění vozidel a pomoc i motoristům.
Jednotný design všech podkladů a materiálů odráží moderní komunikační a grafické trendy.
Změna se dotkne i webových stránek, které v blízké budoucnosti rovněž projdou svojí významnou obměnou, jež se mimo jiné projeví i ve snadnější orientaci a rychlejší dostupnosti informací a v celkovém uživatelském komfortu.
Autorem nové korporátní identity skupiny je Studio Grafite, s.r.o.
Video k novému stylu je možné shlédnout zde.
Zdroj www.cap.cz.
Předchozí podoby log.
Jak se vám obrácený deštník a pneumatika líbí?
Komentáře k článku
30. 11. 2016 14:03 Iva Pelc
30. 11. 2016 07:09 -a.
25. 11. 2016 12:46 ALA
21. 11. 2016 18:37 Petr
21. 11. 2016 13:13 geek
20. 11. 2016 09:47 Swantoviet
2. BRAND - Nechtěný plod nedovoleného sexu mezi ČD a Českou poštou.
Brrrrrrrrrr..... :-D
19. 11. 2016 18:37 josef čevora
Nová loga s jasnou symbolikou představují další krok ve vývoji image obou společností...okousané jablko / rybí ploutev / kohoutí kokrhel a žblunknutí do vody. Markeťácký slinty reflektují posrání organizace.