Alšova jihočeská galerie má nové logo
Koncem loňského roku vyhlásila Alšova jihočeská galerie v Hluboké nad Vltavou ve spolupráci s Unií grafického designu tříkolovou soutěž na nové logo a vizuální styl. V porotě byli zastoupeni také odborníci na CI z UGD (Michal Kotyza a Filip Blažek a také ak. mal. Ondřej Šmerda). Vítězem se stal Tomáš Cikán, absolvent Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze, ateliéru Grafického designu a vizuální komunikace u profesora Vaňka.
Vítězné řešení – ukázka loga v různých variantách
Aplikace vítězného vizuálního stylu
Podrobněji se k soutěži vrátíme v nejbližším Fontu.
Alšova jihočeská galerie je jediné muzeum umění v Jihočeském kraji, patřící k pěti největším institucím svého druhu v České republice. Funguje již od roku 1953, tedy více než 60 let, a ve svém názvu nese jméno slavného jihočeského rodáka, malíře Mikoláše Alše (1852-1913). Hlavním sídlem galerie je neogotická jízdárna zámku Hluboká nad Vltavou, postavená v letech 1845–1847 vídeňským architektem Franzem Beerem, adaptována v letech 1953–1955 budějovickým architektem Jaroslavem Fidrou. Více zde.
Jak se vám nové logo líbí?
Celá prezentace k vidění zde: AJG_prezentace.pdf 22.3 MB
Komentáře k článku
12. 2. 2016 11:15 vera maresova
12. 2. 2016 09:16 lh
11. 2. 2016 22:46 vera maresova
9. 2. 2016 21:37 lh
9. 2. 2016 20:47 Lavas
9. 2. 2016 08:56 lh
8. 2. 2016 22:36 Lavas
http://shop.gestalten.com/introducing-culture-identities.html
8. 2. 2016 11:13 lh
5. 2. 2016 09:33 * Karel *
4. 2. 2016 23:50 Kamil
4. 2. 2016 22:39 Pepa
4. 2. 2016 16:59 Aneta
4. 2. 2016 14:21 jirka d
4. 2. 2016 11:59 OK
Ápropos, znáte a umíte popsat vizuální styl třeba firem Nike, Apple nebo Adidas? Ale jejich loga jistě znáte velmi dobře!
Nejvíc si zde ale cením, že soutěž má nějaký jasný výsledek a nebyla zrušena (jako třeba NG).
A zkuste Věro vidět svět optimističtěji, není všechno kolem nás "Fuj, úplná katastrofa" (definice jednoho puntíku v hodnocení log ve Fontu). :)