Srdíčko z rukou
V novinách se objevil inzerát lákající k návštěvě Tuniska. A nám připomněl sbírku kýčovitých vizuálů se stejným motivem spojených dlaní do tvaru srdce…
Univerzální motiv se hodí ke všemu – i na reklamu na kliky...
Kouzlu srdíčka podlehl třeba i nadnárodní koncern Sony Ericsson…
Lze najít i spoustu log se stylizovaným motivem rukou tvořících srdce.
Mohou za tak časté využívání i fotobanky? Ačkoli – proč nenabízet i kýč, když to zákazník žádá…
Sbírku těchto motivů nejdete zde. Podle arabských inzerátů jde o celosvětový fenomén…
Proč se podle vás mohou v reklamě uplatňovat dokola omílané vizuály?
Komentáře k článku
15. 6. 2011 16:17 Kanibal
http://www.shutterstock.com/cat.mhtml?lang=en&search_source=search_form&version=llv1&anyorall=all&safesearch=1&searchterm=active+vacations&search_group=&orient=&search_cat=&searchtermx=&photographer_name=&people_gender=&people_age=&people_ethnicity=&people_number=&commercial_ok=&color=&show_color_wheel=1#id=9204808&src=0fdf6a9203f76f4f0d484b1c128e36f5-1-2
Buď je extrémně malý rozpočet nebo to chce změnit agenturu, která jim montuje bavoráky z laminátu.
15. 6. 2011 10:50 BY
14. 6. 2011 16:04 cadis aType
V dnesni dobe "pasove" grafiky to snad ani jinak nejde. Rozhoduje cena a funkcnost/prodejnost - klientovi je jedno, ze dostane neoriginalni vysledek. A spousta grafiku jim jde na ruku...