Font

fontshop

Výběr jazyka

cs / en

 

Font 139 :: 1/2015 :: téma: Rychlé občerstvení

název článku

charakteristika

číslo strany

Lukáš Vodička

Lukáš, který se specializuje na ilustrace, fotomontáže a 3D, vytvářel vizuály např. pro O2, Zlatopramen, Gambrinus či ČVUT

4 – 7

Blaue Brush

pokračování série prezentací autorských českých písem

8 – 9

Noblesní art

Steven Noble založil svou kariéru na výtvarné technice scratchboard, využívá ji i v komerční práci, např. při tvorbě log či etiket

10 – 11

Orientace v podzemí, aneb jak těžké je neztratit směr

navigační systémy v londýnském, pařížském a pražském metru

12 – 14

Tomáš Pospěch

historik, kurátor, pedagog a vizuální umělec nedávno vystavoval fragmenty archivu bývalého JZD Slušovice pod názvem Zemědělské práce: Sluneční město

15 – 17

Graduation Projects 2014

již popáté byly vyhlášeny výsledky soutěže o nejlepší absolventské práce z Polska, České republiky, Slovenska a Maďarska

18 – 19

Botanická soutěž

soutěž na nové logo a vizuální styl Botanické zahrady Praha má svého vítěze

20 – 21

Hned vedle bílá barva mráčků

1. místo v soutěži Nejkrásnější české knihy 2013 v kategorii Krásná literatura

22 – 23

Corporate: fast food

vizuální styl tuzemských i zahraničních firem rychlého občerstvení

24 – 31

Bageterie Boulevard

originální koncept rychlého občerstvení, vycházející z archetypu pařížské brasserie, a jeho osobitý vizuální styl

32 – 33

Loga deskových her

tradiční rubrika s hodnocením značek

34 – 35

Modern

pravidelné ukázky písem

36 – 37

Počítačové periferie

média, hw a sw trendy pro rok 2015

38 – 41

Papíry značky Ilford nadále stálicí na světovém trhu

společnost ILFORD Imaging Europe GmbH pokračuje ve výrobě oblíbených papírů pro inkoustový tisk

42 – 43

Canon fototiskárnám rozumí

fotografické tiskárny najdou uplatnění všude tam, kde je zapotřebí velmi kvalitní obrazový výstup

44 – 45

Mark II na scénu aneb když jedna pětka střídá druhou

výhody fotoaparátů Olympus řady OM-D

46

Nabídka materiálů pro ofset

materiály pro ofset v portfoliu společnosti Europapier-Bohemia

47

Veletrh Reklama Polygraf a jeho proměny v zrcadle času

pozvánka pro vystavovatele i návštěvníky letošního ročníku

48 – 49

Knižní novinky

Visual Families / Jak se dělá e-kniha

50

HSW Signall členem skupiny Vink Plastics Group

novinky ve společnosti HSW Signall

51

Včela, úl a med

pojednání Michala Weina o fenoménu včely a medu ve znacích a logotypech

52 –55

Vizualizace dat: výzva pro současný design

geografické vizualizace zaznamenaly mohutný nástup již před několika lety

56 – 58

CES 2015: Od gigantů k malým projektům 

lednový veletrh CES v Las Vegas ukázal nové trendy

59

Krok za krokem

postup tvorby ilustrace Lukáše Vodičky k tématu fast food

60 – 61

Ve zkratce

rubrika s aktualitami a drobnými zprávami

62 – 66