Font 135 :: 3/2014 :: téma: Kuchyně
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
Jan Henke |
rozhovor s výtvarníkem o jeho dlouholetém působení na poli reklamní ilustrace |
4 – 7 |
TypoBerlin 2014 |
reportáž z letošního ročníku mezinárodní konference grafického designu |
8 – 9 |
European Design Awards 2014 |
výsledky 8. ročníku celoevropské soutěže a české úspěchy |
10 – 12 |
Knižní novinky |
Out of the Blue / Esej o typografii |
13 |
Štěpán Mamula |
fotograf, jehož doménou je fotografování jídla |
14 – 17 |
PackagingShow14 |
reportáž z květnového workshopu věnovanému obalům, jejich designu a výrobě |
18 – 19 |
Christoph Dunst |
úspěšný grafický designér a tvůrce písem představil v Praze a Plzni svou tvorbu v rámci přednáškového cyklu de.sign |
20 – 21 |
Mladý obal 2014 |
výsledky 19. ročníku soutěže obalového designu |
22 – 23 |
X znamená Deset |
vítěz soutěže Nejkrásnější české knihy 2013 v kategorii Cena pro tvůrce do 30 let |
24 – 25 |
Corporate: kuchyně |
vizuální styl tuzemských i zahraničních kuchyňských studií |
26 – 31 |
Kuchyně Katalpa a Smart |
vizuální styl českého výrobce kuchyní zpracovalo studio Kafka Design |
32 |
INDECO |
CI tuzemského výrobce kuchyní na míru vytvořili v roce 2010 Roman Vrtiška a Vladimír Žák |
33 |
Kuchyňská loga |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
34 – 35 |
URW Antiqua |
pravidelné ukázky písem |
36 – 37 |
Papíry, substráty k potisku a obaly |
anketa mapující trendy českého i globálního trhu papírem |
38 – 40 |
Tiskové materiály PaperlinX |
PaperlinX rozšiřuje své portfolio v segmentech digitálního tisku a signmakingu |
41 |
Reklama Polygraf 2014 |
letošní resumé a příští perspektivy – reportáž |
42 – 45 |
Kreativní papíry jako výrazná podpora brandu |
kreativní papíry podtrhují firemní identitu |
46 |
Nástroje správy barev z pohledu fotografa |
novinky X-Rite i1Photo Pro 2 a X-Rite i1Publish Pro 2 |
47 |
Obálku zušlechtil Scodix |
obálka Fontu s použitím parciálního digitálního lakovacího stroje Scodix S75 |
48 – 49 |
Začněte s námi vydělávat! |
digitální tiskový stroj s vysokou produktivitou tisku, příznivými výrobními náklady a schopností výroby široké škály tiskových zakázek |
50 |
Dvě novinky EIZO 24" |
Eizo představuje monitory CX241 a CG247 |
51 |
Nůž, lžíce, vidlička |
pojednání Michala Weina o fenoménu příborů ve znacích a logotypech |
52 – 55 |
Design pro mobilní média: NÁSTROJE |
nástroje k tvorbě mobilní nativní či webové aplikace, prototypování a k tvorbě rozhraní I k testování hotového produktu |
56 – 58 |
Jak na geotaging v Adobe Lightroom |
Adobe do Lightroomu přidalo možnost dodatečného opatření snímků geolokací |
59 |
Krok za krokem |
výroba obálky Fontu 135 – od 3D ilustrace k výrobě podkladů pro Scodix |
60 – 61 |
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |