Font 134 :: 2/2014 :: téma: Obchodní centra
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
AnFas |
jaký vývoj za dobu svého fungování agentura prodělala a na co se v současnosti specializuje |
4 – 7 |
Hamiburger |
pokračování série prezentací autorských českých písem |
8 – 9 |
Studio Petrohrad |
zavedené plzeňské grafické studio pracuje např. pro firmy Hannah, CrossCafe či pražskou MeetFactory |
10 – 13 |
Fotografické projekty Studia Petrohrad |
Lucie Pumprová a Petr Polák představují své fotografické cykly |
14 – 16 |
Sony World Photography Awards 2014 |
vítězné snímky vybírala Sony ze 70 tisíc přihlášených prací |
17 |
Plakát v prostorách londýnského metra |
pracovat pro Londýnský dopravní podnik bylo prestižní záležitostí |
18 – 20 |
Nejkrásnější české knihy 2013 |
přehled výsledků tradiční soutěže |
21 |
Jacek Utko a semináře UGD |
Unie pořádá přednášky z oboru grafického designu, signmakingu, packagingu i web designu |
22 |
METRO Zlatá pecka 2013 |
výsledky 19. ročníku mezinárodní soutěže kreativity v reklamě |
23 |
Corporate: obchodní centra |
vizuální styl tuzemských i zahraničních obchodních center |
24 – 30 |
Éra obchodních domů |
jak komunikovaly předchůdci dnešních nákupních center – obchodní domy Kotva, Máj, Bílá labuť aj. |
31 |
Loga obchodních center |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
32 – 33 |
Goudy Catalogue & Handtooled |
pravidelné ukázky písem |
34 – 35 |
Signmaking a reklamní výroba |
anketa mapující situaci na trhu u výrobců reklamy i dodavatelů zařízení a materiálů |
36 – 39 |
Máte problémy s barvami? A co osvětlení? |
pouze zdroj s normovaným světlem zaručí přesnost barev |
40 – 41 |
X-Rite ColorChecker Passport |
oblast kalibrace vstupu pokrývá soubor kalibračních terčů |
42 |
Reklama Polygraf již za dveřmi |
pozvánka na květnový veletrh marketingu, reklamních a tiskových služeb |
43 |
Nord service a obchodní centra |
firma se zaměřuje na velkoplošné realizace, z poslední doby např. pro ostravské obchodní centrum Nová Karolina |
44 |
CG277 a CX271 |
Eizo představuje nové 27palcové monitory |
45 |
Vyhledávání v allphoto: moderní, snazší, rychlejší |
přibyla nová kategorie, rozšířily se možnosti volby, hledání usnadní předvybraná témata a mnohé další novinky software allphoto |
46 – 47 |
Konica Minolta inovuje |
nová softwarová řešení pro vyšší efektivitu a komfort práce |
48 |
Prominent aneb dítě slavných rodičů |
fotoaparát Olympus E-M10 a jeho přednosti |
49 |
Knižní novinky |
Designing Patterns / Typografie |
51 |
Dům v centru, střecha nad hlavou |
pojednání Michala Weina o fenoménu dům ve znacích a logotypech |
52 – 55 |
Design pro mobilní média: TRENDY |
mobilní zařízení díky novým softwarovým nástrojům mění trendy kreativity a grafického designu |
56 – 58 |
Adobe Lightroom Mobile okem fotografa |
aplikace pro iPad, umožňující fotografům práci se snímky na cestách |
59 |
Krok za krokem |
reklamní kampaň pro bratislavské nákupní cenrum Eurovea realizovala agentura Media Age |
60 – 61 |
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |