Font

fontshop

Výběr jazyka

cs / en

 

Font 131 :: 5/2013 :: téma: Energetické společnosti

název článku

charakteristika

číslo strany

Jan Jiskra

renomovaný grafik a jeho tvorba po 14 letech znovu ve Fontu

4 – 7

DRAWetc.

známé ilustrátorské uskupení se rozrostlo o nové členy  a nové projekty

8 – 11

Clin Eastwood Bold, Light, Initial

pokračování série prezentací autorských českých písem

12 – 13

Vladimír Brunton

český fotograf, specializující se na ženské akty, zaujal také signovanými portréty významných osobnosti na plátně a pracemi na japonský ruční papír Washi

14 – 16

Současná česká písma

o písmové tvorbě s typografem Františkem Štormem

17

AtypI

reportáž z 57. konference mezinárodní typografické organizace, která se konala v říjnu 2013 v Amsterdamu

18 – 19

Už 15 let nelze designu uniknout

o vizuální styl akce Designblok se od roku 2003 stará Martina Černá ze studia Imagery

20 – 21

Neobyčejnost přirozenosti / Dům – krajina – lidé – Sluňákov 1992–2012

1. místo v soutěži NČKR 2012 v kategorie Vědecká a odborná literatura (design – studio Kultivar)

22 – 23

Corporate: energie

vizuální styl tuzemských i zahraničních dodavatelů a výrobců elektrické energie a plynu

24 – 29

ČEZ

Studio Marvil se zajišťuje grafickou prezentaci společnosti ČEZ

30

Brand new ČEZ?

změna stylu komunikace – imageová reklama od agentury Mark/BBDO 

31

Loga dodavatelů energie

tradiční rubrika s hodnocením značek

32 – 33

Colossalis Pro

pravidelné ukázky písem

34 – 35

Trendy české polygrafie

anketa mapující situaci na českém trhu

36 – 37

20 let Europapieru aneb jak šel s námi čas…

EUROPAPIER-BOHEMIA mapuje etapy svého vývoje

38

Tiskárna Goldpress a "laserová" obálka Fontu

brněnská tiskárna využívá množství zajímavých technologií a dokončovacích specialit

39

Jak vznikala obálka Fontu

Štěpán Holič ze studia Lemon design popisuje návrh a předtiskovou přípravu vzniku obálky tohoto čísla

40

Fujifilm není jen prepress

digitální archové systémy i tisk z role

42

DTP včera, dnes a zítra

historie, současnost a vývoj tiskové přípravy 

43

Produkční digitální tisk se strojem Konica Minolta

vlajková loď Konica Minolta – BizHub Press C 8000e a nejprodávanější model BizHub C 6000L

44

Ospap vs. polygrafie

tiskárny a trendy papírenského trhu

46

Kreativní zelenáč mezi obory

představení oboru Multimédia na pražské VŠ ekonomické

47

Inspirace v čase firemních dárků

nabídka levnějších i dražších variant VIP firemních dárků

48

Knižní novinky

Introducing: Culture Identities // Proč design? / Neviditelná strana designu

50

Oheň – plamen

pojednání Michala Weina o fenoménu ohně ve znacích a logotypech

52 – 55

Adobe Creative Cloud: z prepressu na digitální média

polygrafická produkce a digitální publikování se stávají společnými součástmi téhož procesu

56 – 58

Kreativní práce kdekoliv na cestách

nové Macbooky Pro s Retina displejem a disková pole

59

Krok za krokem

kampaň ČEZ s motivem lampiček – designér Tomáš Müller

60 – 61

Ve zkratce

rubrika s aktualitami a drobnými zprávami

62 – 66