Font 131 :: 5/2013 :: téma: Energetické společnosti
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
Jan Jiskra |
renomovaný grafik a jeho tvorba po 14 letech znovu ve Fontu |
4 – 7 |
DRAWetc. |
známé ilustrátorské uskupení se rozrostlo o nové členy a nové projekty |
8 – 11 |
Clin Eastwood Bold, Light, Initial |
pokračování série prezentací autorských českých písem |
12 – 13 |
Vladimír Brunton |
český fotograf, specializující se na ženské akty, zaujal také signovanými portréty významných osobnosti na plátně a pracemi na japonský ruční papír Washi |
14 – 16 |
Současná česká písma |
o písmové tvorbě s typografem Františkem Štormem |
17 |
AtypI |
reportáž z 57. konference mezinárodní typografické organizace, která se konala v říjnu 2013 v Amsterdamu |
18 – 19 |
Už 15 let nelze designu uniknout |
o vizuální styl akce Designblok se od roku 2003 stará Martina Černá ze studia Imagery |
20 – 21 |
Neobyčejnost přirozenosti / Dům – krajina – lidé – Sluňákov 1992–2012 |
1. místo v soutěži NČKR 2012 v kategorie Vědecká a odborná literatura (design – studio Kultivar) |
22 – 23 |
Corporate: energie |
vizuální styl tuzemských i zahraničních dodavatelů a výrobců elektrické energie a plynu |
24 – 29 |
ČEZ |
Studio Marvil se zajišťuje grafickou prezentaci společnosti ČEZ |
30 |
Brand new ČEZ? |
změna stylu komunikace – imageová reklama od agentury Mark/BBDO |
31 |
Loga dodavatelů energie |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
32 – 33 |
Colossalis Pro |
pravidelné ukázky písem |
34 – 35 |
Trendy české polygrafie |
anketa mapující situaci na českém trhu |
36 – 37 |
20 let Europapieru aneb jak šel s námi čas… |
EUROPAPIER-BOHEMIA mapuje etapy svého vývoje |
38 |
Tiskárna Goldpress a "laserová" obálka Fontu |
brněnská tiskárna využívá množství zajímavých technologií a dokončovacích specialit |
39 |
Jak vznikala obálka Fontu |
Štěpán Holič ze studia Lemon design popisuje návrh a předtiskovou přípravu vzniku obálky tohoto čísla |
40 |
Fujifilm není jen prepress |
digitální archové systémy i tisk z role |
42 |
DTP včera, dnes a zítra |
historie, současnost a vývoj tiskové přípravy |
43 |
Produkční digitální tisk se strojem Konica Minolta |
vlajková loď Konica Minolta – BizHub Press C 8000e a nejprodávanější model BizHub C 6000L |
44 |
Ospap vs. polygrafie |
tiskárny a trendy papírenského trhu |
46 |
Kreativní zelenáč mezi obory |
představení oboru Multimédia na pražské VŠ ekonomické |
47 |
Inspirace v čase firemních dárků |
nabídka levnějších i dražších variant VIP firemních dárků |
48 |
Knižní novinky |
Introducing: Culture Identities // Proč design? / Neviditelná strana designu |
50 |
Oheň – plamen |
pojednání Michala Weina o fenoménu ohně ve znacích a logotypech |
52 – 55 |
Adobe Creative Cloud: z prepressu na digitální média |
polygrafická produkce a digitální publikování se stávají společnými součástmi téhož procesu |
56 – 58 |
Kreativní práce kdekoliv na cestách |
nové Macbooky Pro s Retina displejem a disková pole |
59 |
Krok za krokem |
kampaň ČEZ s motivem lampiček – designér Tomáš Müller |
60 – 61 |
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |