Font

fontshop

Výběr jazyka

cs / en

 

Font 128 :: 2/2013 :: téma: Sázkové a loterijní společnosti

název článku

charakteristika

číslo strany

Butterflies & Hurricanes

v portfoliu studia převažují práce z oblasti packagingu, vytvářejí ale též například CI Vinohradského divadla nebo orientační systém v laserovém centru atd.

4 – 7

PixelRacing.com

společný projekt samostatně pracujících designérů a fotografů

8 – 9

Zlom

pokračování série prezentací nových českých písem

10 – 11

Bet Orten: móda jako aktivismus

fotografka roku 2012 v rámci Czech Grand Design

12 – 14

Zlaté pecky 2012 rozdány

18. ročník tradičního oceňování kreativity v reklamě

14 – 15

Český rozhlas si vybral

průběh výběrového řízení a finálové návrhy jednotlivých studií

16 – 17

Královské reggae

vítězný logotyp ČRo od Studia Marvil

18 – 19

Síla studia Silo

nizozemské studio zaměřené na branding získalo titul Agentura roku na loňských ED Awards

20 – 21

Nejkrásnější české knihy roku 2012

výsledky letošního ročníku tradiční soutěže

22 – 23

Corporate: loterie a sázky

vizuální styl tuzemských i zahraničních loterijních společností

24 – 28

Staatsloterij

vizuální styl největší holandské státní loterijní společnosti

29

Co provádí Sazka

nové logotypy Sazky od Sheerman Blunt

30 – 31

Touch Branding (nejen) pro sázkové kanceláře

o projektech rebrandingu společnosti SynoTip a číselné hry Korunka společnosti Chance

33

Fortuna v novém

na projektu rebrandingu značky a podznaček společnosti Fortuna pracovaly společně agentury Kaspen/Jung von Matt a Motor

34 – 35

Loga loterií a sázek

tradiční rubrika s hodnocením značek

36 – 37

Alcuin URW

pravidelné ukázky písem

38 – 39

Český trh reklamy a signmakingu

kam míří signmaking a výroba reklamy v letošním roce a na co se mohou těšit návštěvníci veletrhu Reklama Polygraf

40 – 42

Knižní novinky

Velká kniha barev

43

Vždyť ono se na nepřijde…

jak fotobanky kontrolují užití svých snímků a jak funguje proces vymáhání neoprávněného užití

44 – 45

Fedrigoni – kreativní papíry s italským šarmem

jaké druhy papírů nabízí největší italský výrobce

46 – 47

Nové trendy web-to-print

systém POINT4ME.com představuje nové trendy web-to-print v Česku

48 – 49

Odstartujte s Eizo CS230

levnější cesta k nejvyšší kvalitě LCD

50

Štěstí jako prase

pojednání Michala Weina o fenoménu prasete ve znacích a logotypech

52 – 55

Cloudová řešení a principy
pro kreativní sektor

od poskytnutí softwarových nástrojů, přes úložiště, vzájemnou kooperaci tvůrčích týmů po finální produkci

56 – 58

Úspěšná cesta osmi let

jak se fotobance 123RF daří rozjezd lokalizované české verze

59

Krok za krokem

Noir Nation – tvorba eknihy

60 – 61

Ve zkratce

rubrika s aktualitami a drobnými zprávami

62 – 66