Font 128 :: 2/2013 :: téma: Sázkové a loterijní společnosti
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
Butterflies & Hurricanes |
v portfoliu studia převažují práce z oblasti packagingu, vytvářejí ale též například CI Vinohradského divadla nebo orientační systém v laserovém centru atd. |
4 – 7 |
PixelRacing.com |
společný projekt samostatně pracujících designérů a fotografů |
8 – 9 |
Zlom |
pokračování série prezentací nových českých písem |
10 – 11 |
Bet Orten: móda jako aktivismus |
fotografka roku 2012 v rámci Czech Grand Design |
12 – 14 |
Zlaté pecky 2012 rozdány |
18. ročník tradičního oceňování kreativity v reklamě |
14 – 15 |
Český rozhlas si vybral |
průběh výběrového řízení a finálové návrhy jednotlivých studií |
16 – 17 |
Královské reggae |
vítězný logotyp ČRo od Studia Marvil |
18 – 19 |
Síla studia Silo |
nizozemské studio zaměřené na branding získalo titul Agentura roku na loňských ED Awards |
20 – 21 |
Nejkrásnější české knihy roku 2012 |
výsledky letošního ročníku tradiční soutěže |
22 – 23 |
Corporate: loterie a sázky |
vizuální styl tuzemských i zahraničních loterijních společností |
24 – 28 |
Staatsloterij |
vizuální styl největší holandské státní loterijní společnosti |
29 |
Co provádí Sazka |
nové logotypy Sazky od Sheerman Blunt |
30 – 31 |
Touch Branding (nejen) pro sázkové kanceláře |
o projektech rebrandingu společnosti SynoTip a číselné hry Korunka společnosti Chance |
33 |
Fortuna v novém |
na projektu rebrandingu značky a podznaček společnosti Fortuna pracovaly společně agentury Kaspen/Jung von Matt a Motor |
34 – 35 |
Loga loterií a sázek |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
36 – 37 |
Alcuin URW |
pravidelné ukázky písem |
38 – 39 |
Český trh reklamy a signmakingu |
kam míří signmaking a výroba reklamy v letošním roce a na co se mohou těšit návštěvníci veletrhu Reklama Polygraf |
40 – 42 |
Knižní novinky |
Velká kniha barev |
43 |
Vždyť ono se na nepřijde… |
jak fotobanky kontrolují užití svých snímků a jak funguje proces vymáhání neoprávněného užití |
44 – 45 |
Fedrigoni – kreativní papíry s italským šarmem |
jaké druhy papírů nabízí největší italský výrobce |
46 – 47 |
Nové trendy web-to-print |
systém POINT4ME.com představuje nové trendy web-to-print v Česku |
48 – 49 |
Odstartujte s Eizo CS230 |
levnější cesta k nejvyšší kvalitě LCD |
50 |
Štěstí jako prase |
pojednání Michala Weina o fenoménu prasete ve znacích a logotypech |
52 – 55 |
Cloudová řešení a principy |
od poskytnutí softwarových nástrojů, přes úložiště, vzájemnou kooperaci tvůrčích týmů po finální produkci |
56 – 58 |
Úspěšná cesta osmi let |
jak se fotobance 123RF daří rozjezd lokalizované české verze |
59 |
Krok za krokem |
Noir Nation – tvorba eknihy |
60 – 61 |
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |