Zmrzlina Hollandia
Na trh přichází nová Hollandia Zmrzka, design obalů této zmrzliny vytvořila pražská agentura Cocoon.
Nový vzhled zmrzliny komunikuje úzké spojení mezi minulostí a současností, a to díky modernímu názvu a zároveň dobovým kostýmům vyobrazeného flirtujícího páru. Hravé pojetí moderní romantiky spočívá v obdarování dámy nikoli květinou, nýbrž velikánským nanukem.
Tato novinka je oslavou 25. výročí značky Hollandia a zároveň pokračováním masivního redesignu celého portfolia značky, včetně několika řad jogurtů, který spatřil světlo světa na začátku letošního léta. Nyní je produkt dostupný ve vybraných prodejnách, oficiální vstup na trh bude v sezóně 2017. Zmrzka ze selského jogurtu a pravé belgické čokolády přichází ve dvou příchutích (bílá a mléčná čokoláda).
Spolupráce obou společností začala na začátku roku 2016, kdy agentura Cocoon vyhrála výběrové řízení na rebranding portfolia značky Hollandia.
Brandingová a designová agentura Cocoon, založena v roce 1996 v Praze a později s pobočkami také v Moskvě a Bukurešti, spolupracuje se značkami jako Pernod Ricard, Molson Coors a Procter & Gamble.
Redakci připadají obaly pěkné a zajímavé, jak se líbí vám?
Komentáře k článku
14. 9. 2016 09:34 chuck
9. 9. 2016 02:17 Impotent Goral
8. 9. 2016 11:00 Vojta
Mimochodem, redesign Hollandia je po dlouhé době něco opravdu povedeného. Konečně můžu jíst dobrý jogurt, aniž bych si kazil chuť pohledem na šeredný obal :-)
6. 9. 2016 23:39 Iva Pelc
6. 9. 2016 19:43 Hedvika Laika
6. 9. 2016 14:47 wgx
5. 9. 2016 12:16 Karel Skoroamatér
> wgx: nechám se překvapit, co začne časem vypadávat z Googlu při zadání slova "zmrzka". Mně to zatím přijde jako hodně dobrej tah využít obecnýho označení a "ukrást" si ho pro sebe