Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Zmrzlina Hollandia

Na trh přichází nová Hollandia Zmrzka, design obalů této zmrzliny vytvořila pražská agentura Cocoon.

Nový vzhled zmrzliny komunikuje úzké spojení mezi minulostí a současností, a to díky modernímu názvu a zároveň dobovým kostýmům vyobrazeného flirtujícího páru. Hravé pojetí moderní romantiky spočívá v obdarování dámy nikoli květinou, nýbrž velikánským nanukem.

Tato novinka je oslavou 25. výročí značky Hollandia a zároveň pokračováním masivního redesignu celého portfolia značky, včetně několika řad jogurtů, který spatřil světlo světa na začátku letošního léta. Nyní je produkt dostupný ve vybraných prodejnách, oficiální vstup na trh bude v sezóně 2017. Zmrzka ze selského jogurtu a pravé belgické čokolády přichází ve dvou příchutích (bílá a mléčná čokoláda).

Spolupráce obou společností začala na začátku roku 2016, kdy agentura Cocoon vyhrála výběrové řízení na rebranding portfolia značky Hollandia.

Brandingová a designová agentura Cocoon, založena v roce 1996 v Praze a později s pobočkami také v Moskvě a Bukurešti, spolupracuje se značkami jako Pernod Ricard, Molson Coors a Procter & Gamble.

 

Redakci připadají obaly pěkné a zajímavé, jak se líbí vám?

 

 

 

 


Komentáře k článku

14. 9. 2016 09:34 chuck

LOL, je o hezká hipstrovka, ale ta "Zmrdka" a ten obrázek ve spodní části :( Zdá se že do návrhu sáhlo i vedení mlékarny, tedy nějaké vemeno

9. 9. 2016 02:17 Impotent Goral

8. 9. 2016 11:00 Vojta

Mně se obaly líbí moc. Jsou výrazně odlišné, takže budou v mrazácích vidět. Zároveň jsou esteticky příjemné a dokonce vtipné. Jediné, co to shazuje, je název. Slovo "Zmrzka" se to toho konceptu nehodí. Zajímalo by mě, kdo dělal ty ilustrace à la staré dřevoryty.
Mimochodem, redesign Hollandia je po dlouhé době něco opravdu povedeného. Konečně můžu jíst dobrý jogurt, aniž bych si kazil chuť pohledem na šeredný obal :-)

6. 9. 2016 23:39 Iva Pelc

Tak jako tak, chutná výborně ;)

6. 9. 2016 19:43 Hedvika Laika

90 % plochy packagingu se mi líbí. Určitě bych po takovéhle zmrzce sáhla. Ovšem obrázek tmavé a bílé čokolády ve spodní části neladí se zbytkem. Očekávala bych zde více stylizace, méně 3D. Jakoby to připutovalo z jiného obalu.

6. 9. 2016 14:47 wgx

> Karel Skoroamatér: Myslím, že to co bude časem vypadávat z googlu je víceméně jedno, kdo si kupuje zmrzlinu na netu? Může se to jevit jako dobrý tah, "zmrzku" zná přece každý.. Ale když řeknete 10 různým lidem, kup mi zmrzku, tak každý donese něco jiného. Kde je nějaký pozitivní vztah ke značce, když je příliš obecná? Ano, je tam ještě uvedeno Hollandia, ale to je téměř neviditelné. Jak by se podle vás prosadil například název "Prací prášek" v konkurenci Arielu nebo Persilu? Nebo si představte, že jezdíte v autě značky "Auto"... Sám sem ale zvědav, jak se ujme :)

5. 9. 2016 12:16 Karel Skoroamatér

> robot: Já se zase vsadím, že to spojení s jogurty je hodně promyšlený :))
> wgx: nechám se překvapit, co začne časem vypadávat z Googlu při zadání slova "zmrzka". Mně to zatím přijde jako hodně dobrej tah využít obecnýho označení a "ukrást" si ho pro sebe

1. 9. 2016 15:00 robot

Vypadá to jako kdyby vzali vizuál jogurtu, přestali myslet a potom to vyrenderovali :))

1. 9. 2016 12:45 wgx

Design obalu vypadá zajímavě a v daném segmentu převládajících 3D grafik i dost neotřele, ovšem název "zmrzka" je dle mého názoru špatně, je příliš obecný, tudíš verbálně špatně identifikovatelný... prostě taková "no name" zmrzka




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.