Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Vizuál pro 78. autosalon v Ženevě


Vektorovou ilustraci jako hlavní vizuál na plakáty nebo billboardy propagující poslední ženevský autosalon připravila švýcarská agentura Polyconsult. Použitým písmem je Din.

Zajímavý vývoj plakátů tohoto nejslavnějšího autosalonu od roku 1905 jsme přinesli ve Fontu 92, naleznete je také na webu autosalonu.


Komentáře k článku

16. 3. 2008 20:20 intrika

Anonymní Petře, nemám nic proti písmu DIN, ale jeho použití. Příště se zamysli nad významem věty. A taky... když už si prohlížíš můj web, dívej se pozorně!

14. 3. 2008 19:22 petr

...diky tomu, ze se objevuje na plakatu motiv automobiloveho kola, spojitost vidim jasnou..., ale mozna ze pneumatiky jsou zimni, coz pripomina intrice vanoce..
co se tyce dinky souhlasim, ale intriko, prohlizel jsem tvuj web a od helveticoveho krale takova hlaska fakt sedi...

11. 3. 2008 10:11 intrika

Hm, mě přijde odkloněný od tématu, nevidím tam žádnou spojitost s autosalonem. Přijde mi spíš jako Vánoce 2008. Co dodat k fontu, technické a geometrické písmo DIN mi přijde možná trochu jako unáhlené šáhnutí do šuplíku. Vždyť existuje tolik neokoukaných a pro tento účel použitelných písem...

10. 3. 2008 23:08 lob_o

wow....me oblibene vektory...prijemna "elegantni, jarni, svycarska..." zelena:)
Moc se mi tato Arbeit libi...Mimochodem, decentni zobrazeni kola v pohybu umistene do pomyslneho oka ma me +

10. 3. 2008 14:13 tom

krasny plagat, font, tvary, farby
asi by som na prvy pohlad nevedel, ze ide o autosalon, ale text by ma uviedol do deja a bolo by mi jasne, ze ide o oko (pozerat...), reflektor, puklicu (...sa na auta ;)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.