Kreativní vizitky
O tom, že vizitka nemusí být jen standardizovaná ve formátu 90 ×50 mm, vás přesvědčí na blogu Webdesignerdepot sbírkou stovky kreativních navštívenek z celého světa…
Více zde.
Komentáře k článku
17. 10. 2012 11:32 Tenzo
18. 7. 2012 21:20 davidkotulan
18. 7. 2012 10:39 Petr S.
Tyto profese by podle mě vizitky rozhodně mít měly, je to pro ně jeden ze způsobů reklamy a hlavně na ně člověk najde rychle kontakt, koukne do krabičky s vizitkami a najde a právě když bude mít takovou originální vizitku. Rozhodně to funguje lépe, než v mobilu uložené číslo pod jménem KRATOCHVIL ZEDNIK.
Co se týče business sféry, tak např. v top managementech opravdu nejsou jen 30ti letí nadšenci do iphonů a ipadů, ale často starší lidé, kteří si vedou diáře v kožených deskách a přijet na jednání bez vizitky by pro ně bylo, jako přijet bez kalhot.
Tak jim ty vizitky, prosím, neberme :-)
16. 7. 2012 16:12 Johny
12. 7. 2012 11:45 Tom Laurinec
10. 7. 2012 16:49 tenced
9. 7. 2012 21:17 Michal Malina : . | michalmalina.cz
9. 7. 2012 18:36 MK
9. 7. 2012 09:10 OB
8. 7. 2012 17:20 Lukas Veverka | www.parasite.cz
Me je jasny ze konkrene QR kod je podobne neprakticky nesmysl jako samotna vizitka.
Ja taky chapu ze jde o zazity zvyk, a taky chapu ze je pro tiskarny super mit levnou rychloobratkovou komoditu.
Ja to beru ciste ucelove. Byla doba kdy neexistovali adresare v pocitacich, kdy se telefoni cisla dohledat tak snadno jako dnes nedali a kde byl papirek 9x5 praktickym resenim. Dnes tento ucel neplni.
8. 7. 2012 16:29 Ondřej Brom
8. 7. 2012 14:00 Darkfejzr
http://www.pick-art.cz/work/8/picks/
6. 7. 2012 15:15 Kuba
6. 7. 2012 14:30 Lukas Veverka | www.parasite.cz
Pokud bych si ty papirove nesmysli od lidi bral tak mam dnes vic jak nekolik stovek techto nesmyslu. Pochybuji zebych v takove hypoteticke zaplave vizitek nasel jakykoliv kontakt rychleji.
Nejde o to ze nepotrebuji kontakty na lidi. Jde o to ze tato forma me osobne prijde obecne jako nesmyslna. Jinymi slovy; neznam zadny duvod proc bych mel vizitky davat nebo si je brat.
Je srandovni jak zapalena diskuze vznikne utakove blbosti jako jsou vizitky.
6. 7. 2012 13:40 vudpap
6. 7. 2012 09:49 Michal
5. 7. 2012 21:55 wein
Ad funkčnost, byla to replika na Petrův "typicky cesky komentar".Ale možná jsem nepochopil, že to Petr myslel ironicky....
Funkčnost ale asi bude univerzální veličina, jen to bude s pohledem na ni případ od případu relativní - co jeden vidí jako nesmysl, tak druhý si pochvaluje. V našem oboru - grafický design - to lze demonstrovat mimo již zdeřečené vizitky tzv. obyčejné kontra kreativní např. na používání písma: čitelnost textu kontra výtvarný, estetický dojem.
Tož tak.
5. 7. 2012 17:58 Pato
5. 7. 2012 14:44 Petr Vytiska
Já to beru tak, že si papírovou vizitku vezmu (vždycky) a pak si ji v klidu přepíšu do telefonu...
Kdysi jsem měl nápad, že bychom psali vizitky na balené cukry. Což například u neformálních jednání má parádní efekt :)
5. 7. 2012 14:30 Lukas Veverka
Pouzivat vizitky za ucelem rozdani kontaktu na sebe je jak kdyby jsi v obchodech psal do kasy castky rucne.
5. 7. 2012 14:19 Petr Vytiska
Nicnéně troufnu si říct, že najdu řadu příkladů, kdy je ta papírová forma jednoznačně nejlepší volbou.
Nebo jinak, rád si přečtu, proč by neměla být..
5. 7. 2012 12:39 Lukas Veverka | www.parasite.cz
5. 7. 2012 00:18 Petr Vytiska
5. 7. 2012 00:17 Petr Vytiska
Souhlasím, že pro mnoho lidí je to zbytečné, ale jako dogma to fungovat nemůže.
4. 7. 2012 23:04 Lukas Veverka | www.parasite.cz
Jinak za sebe, vizitky jsou obecne nesmysl a pouhe plytvani papiru. Designeri kteri mysli hlavou, se snazi neco jako tisk vizitek svym klientum rozmluvit.
4. 7. 2012 21:22 Petr
Nic