Klub Roxy má novou vizuální identitu
Novou vizuální identitu od agentury Visualio získal jeden z nejznámějších pražských klubů ROXY.
Logo Roxy je letitou značkou velmi známého pražského klubu, který se rozhodl pro update korporátní identity. Samotný logotyp ale měnit nechtěli. Rozhodli se jen pro vylepšení jeho stávající podoby…
Během letošního roku probíhaly práce na úpravě loga a na webovém portálu klubu, nyní se pokračuje i na novém webu prostoru NoD.
Ukázka grafického manuálu zde: roxy_cdm.pdf
Celou prezentaci najdete zde.
Jak se vám nová identita Roxy líbí?
Komentáře k článku
12. 1. 2017 05:35 Petr Staníček
Jo, ty starý tvary znaků byly dost prasácký, ale za tímhle redesignem vidím jen nelogický, nedomyšlený a spíš samoúčelný pokus posunout znaky v logotypu blíž standardnímu "bodonkovskýmu" fontu, který si vyřešil chyby starého loga, ale zavlekl tam mnohem víc chyb a problémů nových.
9. 1. 2017 22:37 e.
2. 1. 2017 17:39 Ing. Králík
29. 12. 2016 00:46 AJ
http://www.wearecollins.com/work/spotify/
28. 12. 2016 21:04 lh
26. 12. 2016 18:31 gigi
jestli chtěl zákazník pouze vylepšení, tak to se povedlo.
Autorům bych jenom doporučil, před tím než někde zveřejní grafický manuál,
trošku si to zkontrolovat.
Nevím, to nepochopím — když někdo dělá CI a nezná základní typografická
pravidla (ani uvozovky, pomlčky, …), o pravopisných chybách nemluvě…